پیام رسان حسان (انتقال از تلگرام،مکالمه تصویری)

پیام رسان حسان (انتقال از تلگرام،مکالمه تصویری)

پیام رسان ایرانی حسان دارای سرور مستقل می باشد و در عین حال با استفاده از API های تلگرام امکاناتی نظیر انتقال پیام های شما از تلگرام و ... را در اختیار شما قرار می دهد.

پیام رسان ایرانی حسان دارای امکانات متنوعی از جمله حفظ کامل حریم خصوصی، حذف اتوماتیک پیام ها در زمان مشخص شده، مکالمه صوتی رایگان، اولین پیام رسان ایرانی دارای مکالمه تصویری رایگان نظیر به نظیر (ارتباط مستقیم بین دو گوشی بدون گذشتن اطلاعات از سرور جهت حفظ حریم خصوصی)، امکان انتقال پیام ها از دیگر پیام رسان ها از جمله تلگرام به صورت کاملا رمزگذاری شده و فقط قابل دیدن توسط ارسال کنند و دریافت کننده پیام، دارای نسخه های اندروید، iOS و ویندوز، ایجاد گروه بین کاربران دارای پیام رسان حسان و دیگر کاربران به صورت گروه های SMS و MMS

حفظ حریم خصوصی ( جلوگیری از هر گونه شنود اطلاعات):

پیام رسان حسان با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی افراد سامانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که کاربران با خیال راحت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و ترسی از بابت شنود ارتباط های خود نداشته باشند.

پیام های شما در پیام رسان حسان از گوشی مبدا رمزگذاری شده و تنها بر روی گوشی مقصد و با استفاده از کد هایی که در گوشی مقصد وجود دارد قابل رمزگشایی است و حتی کسی که به سرور دسترسی داشته باشد نمی تواند به پیام ها دسترسی داشته باشد.

در مکالمات صوتی و تصویری به صورت کلی اطلاعات از سرور عبور نمی کنند و تماس مستقیم بین دو کاربر برقرار میشود و مستقیم صوت و تصویر برای کاربر مقصد ارسال می شود و هیچ گونه نگرانی از بابت شنود تماس ها از طرف کسی که به سرور دسترسی داشته باشد وجود ندارد و همچنین به دلیل اینکه اطلاعات کاملا به صورت End To End رمزگذاری می شوند (رمزگذاری در گوشی مبدا و رمزگشایی در گوشی مقصد) در بین راه نیز هیچ کس نمی تواند به اطلاعات دست پیدا کند.

همچنین با توجه به اینکه بعضی کاربران حرفه ای می خواهند که آدرس اینترنتی (IP) آنها توسط کاربر مقصد دیده نشود و کاملا از دید کاربر مقصد پنهان باشند این امکان در پیام رسان حسان ایجاد شده است تا با فعال کردن گزینه ی مربوطه در بخش تنظیمات تماس ها از طریق سرور منتقل شوند تا کاربر مقصد با سرور در ارتباط باشد و امکان ردیابی کاربر مبدا برای او امکان پذیر نباشد.


حذف خودکار پیام ها ( Self-Destructor Messages):

امکان دیگری که جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد درپیام رسان حسان در نظر گرفته شده است امکان حذف اتوماتیک پیام ها بعد ازگذشت زمان تعیین شده است.

به عنوان مثال شما می توانید تعیین کنید که پیام هایی که برای مخاطبین خود و یا در گروهی می فرستید بعد از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک خود را از همه جا از جمله گوشی های دریافت کننده های پیام حذف کنند.


مکالمه صوتی و تصویری رایگان و امن:

برای اولین بار در بین پیام رسان های ایرانی این امکان در پیام رسان حسان به وجود آمده است که علاوه بر تماس صوتی رایگان ، تماس تصویری رایگان برقرار کنید.

در تماس تصویری در پیام رسان حسان الزامی به وجود تصویر از دو طرف و از ابتدای مکالمه وجود ندارد و هر کاربری در هنگام مکالمه صوتی در صورت صلاحدید می تواند مکالمه تصویری را فعال کند و در صورتی که نیاز نباشد می تواند تصویر کاربر مقابل را ببیند ولی دوربین خود را فعال نکند. بنابراین در هنگام مکالمه صوتی، در صورتی که بخواهید مکالمه تصویری انجام دهید نیازی به قطع تماس و برقراری تماس مجدد نیست و تنها با فعال کردن گزینه مکالمه تصویری تماس صوتی شما به تماس تصویری تبدیل می شود.

همانطور که در بخش حفظ حریم خصوصی توضیح داده شد تماس صوتی و تصویری به صورت مستقیم بین دو کاربر برقرار می شود و سرعت و امنیت بالا را برای کاربران به ارمغان می آورد.


انتقال پیام ها از دیگر پیام رسان ها مانند تلگرام:

یکی از معضلات کاربران ایرانی برای نقل مکان از پیام رسان های خارجی به پیام رسان های ایرانی نیاز به دسترسی به پیام های قبلی خود با مخاطبین در پیام رسان های خارجی مانند تلگرام است که برای اولین بار در پیام رسان های ایرانی این امکان در پیام رسان حسان بوجود آمده است که پیام های خود با هر یک از مخاطبین خود را با یک کلیک به پیام رسان حسان منتقل کنید و ادامه گفت و گو های خود با مخاطبین را در یک پیام رسان ایرانی کاملا امن ادامه دهید.


فضای ابری نامحدود:

در پیام رسان حسان شما می توانید هر فایلی با هر حجمی را آپلود کنید و برای دیگران بفرستید.

سرعت بالا:

بر خلاف دیگر پیام رسان های ایرانی، پیام رسان حسان دارای سرعت بالایی است و از این نظر هیچ تفاوتی با پیام رسان های خارجی ندارد.


قفل ثبت نام:

پس از اولین ثبت نام در پیام رسان حسان شما می توانید یک رمز ثبت نام برای شماره موبایل خود تعیین کنید و پس از آن هر گاه کسی بخواهد با شماره موبایل شما ثبت نام کند باید حتما این رمز را داشته باشد و حتی اگر به گوشی شما و خط شما دسترسی داشته باشد نیز نمی تواند ثبت نام کند.


نسخه های مختلف:

پیام رسان حسان دارای نسخه های اندروید ، iOS و ویندوز می باشد که این امکان را بوجود می آورد که با هر سیستمی امکان پیوستن به سامانه و ارتباط با دیگر افراد وجود داشته باشد. نسخه های iOS و ویندوز به زودی منتشر خواهند شد.


نرم افزار یکپارچه پیام رسان اینترنتی و ارسال و دریافت پیامک:

تعدادی از کاربران از وجود نرم افزار های جداگانه برای ارسال و دریافت پیامک و ارسال و دریافت پیام از طریق اینترنت ناراضی هستند.

به همین جهت پیام رسان حسان این امکان را برای کاربران به وجود آورده است تا در صورت نیاز با فعال کردن گزینه ی مربوطه در بخش تنظیمات، نرم افزار را به نرم افزار ارسال و دریافت پیامک تبدیل کنند تا مدیریت همه پیام ها در یک نرم افزار برای آنها امکان پذیر شود.

دیگر امکانات:

از دیگر امکانات پیام رسان حسان می توان به ارسال ضمیمه های مختلف مانند فیلم و عکس به صورت مستقیم از دوربین و یا از گالری و امکان ویرایش قبل از ارسال همچنین ارسال مکان، گیف، پیام صوتی، مخاطب و ...، همچنین امکان آرشیو گفت و گو ها، تهیه ی نسخه پشتیبان کد گذاری شده با قابلیت بازیابی فقط با کد رمزی که شما در اختیار دارید، اشاره کرد.


بدون وابستگی به ارگان ها و موسسات دولتی و غیر دولتی:

پیام رسان حسان توسط تعدادی از برنامه نویسان و گروهی که به هیچ ارگان یا موسسه ای وابستگی ندارد آماده شده است و هزینه های سرور ها و ... نیز از طریق حمایت های مردمی تامین می شود.

جهت حمایت از این پیام رسان می توانید به http://hesanco.ir/#anchor-contact مراجعه کنید.


نظرات


ارسال نظر


دسته بندی محصولات


آخرین محصولات

اپلیکیشن چندرسانه ای کهکشان

  • 1399/06/10

قالب سه بعدی اپ مدیا پلیر اندروید

  • 1398/06/27

فروشگاه ساز چند زبانه حسان

  • 1398/06/26

سامانه سازمان گردشگری کیش

  • 1397/09/11

موشن کپچر نوری - Optical Motion Capture

  • 1397/07/05

بازی سپه سالار برای اندروید

  • 1397/05/13

اخبار


© تمامی حقوق برای مجتمع حسان محفوظ می باشد. Powered by